}; document.write(''); کسی لڑکی کو کیسے بتائیں کہ آپ اسے پسند کرتے ہیں (صحیح طریقہ) - URDU NEWS
Uncategorized آرٹیکل دلچسپ و عجیب

کسی لڑکی کو کیسے بتائیں کہ آپ اسے پسند کرتے ہیں (صحیح طریقہ)

Written by Admin

کسی لڑکی کو کیسے بتائیں کہ آپ اسے پسند کرتے ہیں ( صحیح

طریقہ ) ب اس آرٹیکل میں ہم اس بارے میں بات کرنے جارہے ہیں کہ کس طرح کسی لڑکی کو بتا ئیں کہ آپ اسے پسند کرتے ہیں جب آپ میں وہ خوشگوار احساسات دل کی جلن اور اضطراب میں بدل جاتے ہیں اور آپ کی آنکھوں کے ستارے نیون لائٹس میں سوالیہ نشان بن جاتے ہیں۔

جب آپ یہ جاننے کی کوشش کرتے ہیں کہ جس لڑکی کو آپ پیار کرتے ہیں وہ آپ کو پسند کرتی ہے یا نہیں اگر آپ پیار کے چکر میں ہیں اور آپ کچھ عرصہ ہوا ہے تو یہ وقت ہوسکتا ہے کہ اسے راز جاننے دیں خواتین عام طور رشتے کی سمت کو صحیح معنوں میں مستحکم کرنے کے لیے پہلا قدم اٹھانے کا انتظار کرتی

کسی لڑکی کو کیسے بتائیں کہ آپ اسے پسند کرتے ہیں اپنے جذبات کا اعتراف کرنا اتنا ہی خوفناک ہوسکتا ہے جتنا کہ مسترد ہونے کا خطرہ جب یہ بالکل نیچے آتا ہے یہ خاص طور پر بیچی ہے اگر آپ ایسے شخص ہیں جو عام طور پر آپ کے جذبات کے بارے میں بات نہیں کرتے ہیں۔

کیا آپ کو اپنے جذبات کو باہر رکھنے کے لیے چند خیالات کی ضرورت ہے اعتراف کرنے کے 5 طریقے یہ ہیں کون سا آپ کے لیے بہترین کام کرتا ہے۔

اسے پر توجہ دیں کہ وہ کیا چاہتی ہے یہ اعتراف کا طریقہ نہیں لگتا ہے لیکن یہ بہت اہم ہے کیا وہ آپنا کے لیے اپنے جذبات کے بارے میں سوچ رہی ہے شاید یہ وقت نہیں ہے کہ وہ آپ کو بتائے کہ اسے آپ میں دلچسپی ہے اس کے اشارے پر توجہ دیں اور یہ بھی سوچیں اس سے پہلے کہ آپ اعتراف کرنے میں جلدی کریں کہ آپ اس صورتحال میں کیا چاہتے ہیں۔

اس کا بغور جائزہ لیں اگر نشانیاں اس کی طرف اشارہ کرتی ہیں کہ وہ آپ کو پسند کرتی ہے تو غور کریں کہ وہ اپنے جذبات کو کس طرح ظاہر کرتی ہے۔

ایک سوچا سمجھا تحفہ بھیجیں

آپ جس لڑکی کو پسند کرتے ہیں اسے بتانے کے طریقوں میں سے ایک نوٹ کے ساتھ ایک سوچا سمجھا تحفہ بھیجنا ہے اگر آمنے سامنے گفتگو کا خیال آپ پر دباؤ ڈالتا ہے تو آپ کو اس اختیار پر غور کرنا چاہیے پھول ایک وجہ سے مشہور ہیں لیکن غور کریں کہ کیا وہ پھول وصول کرنا پسند کرتی ہے۔

اگر آپ کو یقین نہیں ہے تو اس کے بارے میں کے کہ وہ کیا پسند

کرتی ہے تو ایک خوبصورت طریقہ یہ ہے کہ اسے بتادیں کہ

آپ انہیں پسند کرتے ہیں ایک طریقہ یہ ہے کہ اپنے جذبات

کا اظہار کرنے کے لیے ایک سوچے سمجھے

طریقے کا انتخاب کریں۔

ٹیکسٹ کے ساتھ ساتھ اسے چیک کریں ٹیکسٹنگ ایک تیز ترین اور ذاتی طریقہ ہے کہ آپ کسی عورت کو یہ بتائیں کہ آپ اسے پسند کرتے ہیں یہ ایک آپشن کی طرح لگ سکتا ہے جس میں رد کرنے کا کم سے کم درد ہو لیکن اس پر غور کریں کہ اگر وہ پیغام کھولتی ہے اور جواب دینے میں ناکام رہتی ہے تو آپ کیسا محسوس کریں گے۔

یا اسے جواب دینے میں دس لگتی ہے لیکن آپ دیکھ سکتے ہیں کہ وہ ٹائپ کر رہی ہے اور مٹا بھی رہی ہے اگر آپ مزاح کا استعمال کرتے ہیں تو یہ کوئی خوفناک آپشن نہیں ہے یہ یقینی طور پر کسی کو بتانے کا ایک طریقہ ہے کہ آپ کی اس میں دلچسپی ہے یہاں تک کہ آپ اسے کچھ اشاروں کے ساتھ اس کی جانچ بھی کر سکتے ہیں۔

اسے ایک خط لکھیں

سب سے زیادہ رومانوی طریقوں میں سے کہ جس سے آپ

کسی لڑکی کو بتا سکتے ہیں کہ آپ اسے پسند کرتے ہیں اسے خط لکھنا ہے یہ سب سے کم بہادر لگ سکتا ہے لیکن کیا کریں دم غم بھی تو ہونا چاہیئے یا آپ بلاشبہ ای میل کا انتخاب کر سکتے ہیں اگر وہ آپ کے جذبات کو واپس کر دیتی ہے تو ۔

تو ایک قیمتی تحفہ ہمیشہ کے لیے آپ کی یاد کا ذریعہ بن سکتا ہے اس کے لئے آپ کو ماہر ہونے کی ضروری نہیں ہے لیکن اس کے لیے دلی دیانت دار اور کم از کم ایک کوشش ظاہر کرنے کی ضرورت ہے اس طرح اسے یہ بتانے کا ایک خوبصورت طریقہ بھی ہو سکتا ہے کہ وہ آپ کے لیے کتنی اہمیت رکھتی ہے۔اپنے بالغ الفاظ استعمال کریں

آخری لیکن کم اہم آپ اپنے بالغ الفاظ کا استعمال کرتے ہوئے

کسی لڑکی کو بتا سکتے ہیں کہ آپ اسے پسند کرتے ہیں جب ہم اپنے بالغ ہونے کے الفاظ استعمال کرتے ہیں تو ہم بیان کرتے ہیں کہ ہم کیسا محسوس کرتے ہیں اور ہمیں کیا چاہیے

اور کیا ضرورت ہے۔

About the author

Admin

Leave a Comment